Meest gestelde vragen

Op deze pagina vind je het antwoord op veelgestelde vragen over diverse onderwerpen op [host]. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel deze dan door het contactformulier in te vullen en we behandelen je vraag zo snel mogelijk.

 

Hoe kan ik de klantenservice bereiken met een vraag of opmerking?

Je kunt ons bereiken via info@[host] of via [hostphone].

 

Hoe plaats ik een bestelling?

De informatie over hoe je een bestelling kan plaatsen vind je op onze bestelprocespagina.

 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren na het afronden?

Indien jouw bestelling nog niet is ingepakt of verstuurd, kunnen wij deze nog wijzigen. Neem hiervoor contact met ons op via info@[host]

 

Als ik een bestelling heb gedaan op [host], wanneer kan ik het pakketje dan verwachten?

Voor Nederland geldt dat wanneer je op werkdagen voor 23:30 uur hebt besteld, je de volgende dag je bestelling in huis hebt. Voor zendingen naar België staat een levertijd van ongeveer twee werkdagen.

 

Hoe gaat retourneren in zijn werk?

Voor het retourneren ga je naar onze pagina voor ruilen en retourneren. Hier staat alle informatie voor het retourneren.

 

Discrete verzending

Al onze pakketten worden discreet verzonden. Onze bedrijfsnaam of logo staat niet op het pakket. Wel dienen wij een retouradres op het pakketje te zetten, maar ook dit zonder bedrijfsnaam.

 

Betalingsmogelijkheden

De verschillende mogelijkheden die wij bieden voor het betalen van je bestelling zijn op de betalingspagina te vinden.