Willie.nl in de Pers

Pieperpost en Willie kondigen eerste biologisch afbreekbare buttplug aan

Den Haag/Rotterdam, 27 maart 2023

Online sexshop Willie.nl en Pieperpost – een bedrijf dat gepersonaliseerde aardappels verkoopt – hebben de krachten gebundeld om een innovatief product op de markt te brengen. De eerste milieuvriendelijke en biodegradable buttplug, die ze liefkozend en toepasselijk ‘Aarsappel’ noemen, is vanaf komende week verkrijgbaar in de webshops van beide bedrijven.

“We willen al een tijdje de volgende stap zetten op het gebied van duurzaamheid en nu hebben we samen met Pieperpost een slag kunnen maken”, aldus Willies marketingspecialist en gelegenheidswoordvoerder Rob Kolmus. De samenwerking tussen beide bedrijven is gestart met het doel de seksspeeltjesbranche op een laagdrempelige manier te verduurzamen. Veel onderzoek en prototypes verder, kan de Aarsappel officieel aangekondigd worden.

De Aarsappel is een buttplug met rauwe aardappel als hoofdbestanddeel. Naast biologisch afbreekbaar, is aardappel vriendelijk en kalmerend voor de (gevoelige) huid en elimineert het gifstoffen. Daarnaast is het rijk aan antioxidanten en vitamine C, wat ontstekingen en donkere kringen tegengaat. Bovendien is aardappel zo goed als pH-neutraal.

De aardappels die voor de buttplug gebruikt worden, voldoen vanwege hun vorm of grootte niet aan EU-regelgeving omtrent consumptie. Pieperpost gaat met hun succesvolle gepersonaliseerde aardappels verspilling van deze aardappels al tegen en zag in Willie een partner om dit op een originele manier uit te breiden.

Het team achter de Aarsappel wil laten zien dat een erotisch product milieuvriendelijk kan zijn zonder concessies te doen aan kwaliteit. En dat dit op een simpele manier gerealiseerd kan worden, zodat het voor een grote groep toegankelijk blijft. “We wilden van onze aardappels ook een ander, volledig biologisch afbreekbaar, product maken om voedselverspilling verder tegen te gaan. Uiteindelijk is het een zeer intiem product geworden, waarbij de klantervaring het belangrijkst is”, aldus Fanar Al-Obaidy, mede-oprichter van Pieperpost. “Die test heeft de Aarsappel tot nu toe goed doorstaan, dus we zijn klaar voor het grote publiek.”

De Aarsappel is binnenkort verkrijgbaar in drie maten, waarvan ‘krieltje’, de kleinste maat, bedoeld is voor beginnende liefhebbers en de grootste maat, ‘Bildstar’, uitermate geschikt is voor gevorderden. Vanaf volgende week zijn ze verkrijgbaar in de webshops van Pieperpost.nl en Willie.nl.

Productfoto Aarsappel

Willie verkoopt Wildboeket met speeltje voor Valentijnsdag 

Den Haag, 1 februari 2023

Willie.nl zet deze Valentijnsdag de bloemetjes buiten met Pluukz. Samen hebben ze een stoute versie van een geliefd valentijnscadeau op de markt gebracht: Willies Wildboeket, een speelse bos bloemen met een speeltje van Willie Toys. Met deze originele en ludieke service biedt de erotiekwebshop een unieke cadeau-optie. Daarmee willen ze het gebruik van seksspeeltjes in relaties verder normaliseren. Willie's Wildboeket wordt discreet geleverd bij je geliefde op Valentijnsdag.
  

Campagne ‘Samen bloementjes buitenzetten’

Wat Willie betreft hoef je liefde nooit te verbloemen, maar zéker niet op Valentijnsdag. Daarom is de erotiekwebshop speciaal voor de gelegenheid een samenwerking aangegaan met onlinepluktuin Pluukz. Een dergelijke samenwerking zien we in Nederland voor het eerst.  De speciale wildboeketten worden discreet bezorgd met een speciale bloemenkoerier op Valentijnsdag. 

Willies Wildboeket is verkrijgbaar in 3 varianten

De Wildboeketten worden geleverd inclusief valentijnskaartje met op de voorkant: “Samen de bloemetjes buiten zetten?” Op de achterkant is, naast de tekst “omdat ik f*cking gek op je ben”, ruimte om een persoonlijke valentijnsboodschap mee te sturen. 

De boeketten zijn exclusief tot en met 12 februari bij Willie te bestellen en worden op Valentijnsdag geleverd. Uiteraard discreet in Nederland en België.  

Deze valentijnscampage is van 6 tm 12 februari door heel Nederland te zien op billboards langs de drukste snelwegen. 

 

Deze standjes deden Nederlanders in 2022 het vaakst en dit is de top 5

Den Haag, 14 december 2022

Alle ellende die dit jaar heeft gebracht en de verwarming die massaal uitblijft, maken het niet makkelijk om met een warm gevoel terug te blikken op 2022. Toch heeft erotiekwebshop Willie een poging gedaan. Want laat dat met de langverwachte (hete!) summer of love die we dit jaar óók hadden en een winter waarin we elkaar warm moeten houden maar aan Willie over. Wat hen betreft zetten we 2022 in het teken van experimenteren, verschillende relatievormen en doggy style.

Uit een peiling die Willie uitzette op zijn eigen platformen en FHM en waar ruim 900 mensen aan deelnamen, blijkt ‘ doggy style’ het favoriete standje van 2022 (87%).

Respondenten werd gevraagd welke standjes zij dit jaar hebben gedaan en konden daarbij meerdere antwoorden kiezen. Dat leverde de volgende top 5 op:

1. Doggy style (86,7%)

2. Missionaris (66,7%)

3. Adelaar (65,3%)

4. Reverse cowgirl (58%)

5. Standje 69 (51%)

Dat ‘op z’n hondjes’ op nummer 1 staat, is eenvoudig te verklaren: één of beide partners genieten met dit standje van diepe penetratie (met penis of speeltje) en voor vaginabezitters is dit het ideale standje om de g-spot te stimuleren.

Daarnaast vroegen we de respondenten in welke samenstellingen zij deze standjes dit jaar hebben uitgevoerd. Ook hier waren meerdere antwoorden mogelijk. 98,6% gaf aan de standjes in man-vrouwsamentelling te hebben gedaan, gevolgd door man-vrouw-vrouw met 6,2% en man-man-vrouw met 2,6% van de stemmen. Een snelle rekensom leert ons dat relatief gezien een verrassend deel respondenten hun favoriete standje(s) dus ook in meerdere samenstellingen hebben uitgeprobeerd.

Hoewel harde conclusies hier niet uit te trekken zijn (behalve dat we veilig kunnen stellen dat we niet saai zijn in de slaapkamer), ligt dit wel in lijn met een trend die we bij Willie al enige tijd opmerken: sexperimenteren is al lang niet meer alleen iets voor kinky koppels en we worden in bed, maar ook daarbuiten, steeds inclusiever, meer experimenteel en meer fluïde.

Kregen we de eerste 10 jaar van ons bestaan niet tot nauwelijks vragen binnen over speeltjes voor ‘afwijkende samenstellingen’, de afgelopen twee jaar komen dergelijke vragen met steeds meer regelmaat binnen op onze klantenservice. En ook online – buiten onze eigen platformen om – zien we dat men opener wordt over en toleranter wordt ten opzichte van seksuele voorkeuren. Of dat nou gaat om de inhoud van je nachtkastje of de manier waarop je je relatie vormgeeft.

Zo werd het afgelopen jaar Airfryer op social media synoniem voor de Satisfyer (om de strenge guidelines van TikTok, Facebook en Insta te omzeilen) en normaliseerden mensen als Michelle Bollen (influencer) en presentator en cabaretier Steven Brunswijk een andere relatievorm dan monogamie tussen 2 mensen (al dan niet gedwongen door juicekanalen). En zowel daarvoor als voor de reacties op de Satisyer-aanbieding bij Kruidvat met de slogan ‘Sint is niet de enige die komt dit jaar’ geldt: de positieve reacties overrulen de negatieve. Een trend waarvan we verwachten dat die alleen maar verder doorzet.

Doggy style     

     

 

Wat een PIEP-reclame

Den Haag, 9 juni 2022

Willie.nl verzint een creatieve manier om reclame te maken en hoopt daarmee niet alleen zijn producten, maar ook het onderwerp seksueel plezier meer onder de aandacht te brengen.

De gespierde Coca Cola Light-man die zijn natte shirt uitwringt, zoenende mannen op de posters van Suit Supply en menig model dat, gehuld in weinig kleding, uitdagend de camera inkijkt om parfum aan te prijzen: sex sells. Behalve als je seksartikelen verkoopt. Want dáár reclame voor maken? Dat mag niet zomaar. Als erotische webshop kun je je daarover over opwinden, maar je kunt er ook een creatieve oplossing voor bedenken. Willie.nl deed dat laatste. En dus kun je de komende twee weken op radio 538 reclamespotjes van Willie voorbij horen komen. Een primeur!

*Piep*

Gelukkig hoef je niet bang te zijn dat er schunnige woorden door de autospeakers knallen terwijl de kinderen achterin zitten. De spotjes moeten volgens de Nederlandse Reclame Code immers wel ‘in overeenstemming zijn met de goede smaak en het fatsoen’ en ‘mogen niet in strijd zijn met het algemeen belang, de openbare orde of de goede zeden.’ Daarom zijn delen van de tekst weggepiept.

Suggestief? Het is maar net welke invulling je zelf aan de piepjes geeft. Gewaagd? Misschien. “Maar als we daarmee niet alleen onze producten, maar ook – en voorál –  het onderwerp meer onder de aandacht kunnen brengen, is dat weer een stap vooruit richting het normaliseren ervan. Zo hopen we met deze reclame weer een stukje taboe te doorbreken”, aldus Willie.

Tongen los

Het mag dan misschien de eerste keer zijn dat een erotische webshop op deze manier reclame maakt, het is niet de eerste keer dat Willie ‘grijs gebied’ opzoekt. In de 12 jaar dat Willie bestaat (op Koningsdag vierde Willie zijn verjaardag!), heeft de erotische webshop al eerder een manshoge vibrator afgebeeld op een poster in een bushokje, tv-reclame gemaakt, een 50 Shades of Grey-lijn ontwikkeld naar aanleiding van het succes van de gelijknamige film én met Pasen vibrerende eitjes verstopt op meubelboulevards. Om maar wat voorbeelden te noemen.

Stuk voor stuk acties die de tongen losmaakten. Dat is ook nu weer precies het doel. Want dé manier om taboes te doorbreken, is praten. En als het brutaalste jongetje van de klas dan toch weer voor de 4e keer genomineerd wordt voor de Shopping Awards, zegt dat volgens Willie alleen maar dat die stoute schoenen ze goed staan. Die mogen dus vaker uit de kast.

De spotjes zijn van maandag 13 tot en met vrijdag 24 juni te horen op Radio 538.
 

Willie.nl gaat exclusieve samenwerking aan met homeshopping organisatie Pik Business


Willie.nl en Pik Business zijn een exclusieve samenwerking aangegaan voor erotische homeshopping party’s genaamd Willie Homeparty

Pik Business organiseert al enkele jaren erotische homeparty’s en gaat dit vanaf heden onder de vlag van webshop Willie.nl doen. Dankzij deze samenwerking kunnen vriendinnen nu thuis de ultieme sextoy shopping experience ervaren.

Willie.nl heeft reeds 12 jaar ervaring met de online verkoop van erotische artikelen en is een top 3 speler in de markt. Dankzij de grote hoeveelheid klantdata van Willie.nl en de ervaring van de consulenten van Pik Business, is een vernieuwend, vrouwvriendelijk assortiment samengesteld.

Met dit speciale assortiment kunnen we de eigentijdse vrouwen en vriendinnen, in hun thuisomgeving, met behulp van deskundige consulenten informeren over de beste en nieuwste erotische producten op dit moment.

De ultieme vriendinnenavond, Een ladies night 2.0
Willie.nl en Pik Business hebben samen onderzocht hoe een erotische homeparty 2.0 samengesteld zou moeten worden. Niet alleen het assortiment is vernieuwend en voorzien van producten van toonaangevende merken, met de nieuwste snufjes en technologie.

De focus ligt ook bij de consulenten die speciaal zijn geselecteerd en getraind waardoor zij experts zijn in het advies geven van vrouwen op het gebied van seksualiteit en zelfliefde maar ook weten hoe vriendinnen een ultieme avond samen kunnen beleven.

Dankzij de infrastructuur van Willie.nl worden de gekochte producten supersnel en conform de standaarden van de Thuiswinkel Waarborg geleverd. Spaarpunten en alle services van Willie zijn ook van toepassing op de homeparty’s.

Naast de Toyparty waarbij het kopen van erotische producten centraal staat, kan bij Willie Homeparty ook een hilarisch vrijgezellenfeest of een leerzame aftrekparty worden geboekt. Bij deze party’s worden de ultieme aftrektechnieken gedemonstreerd, waarna de deelneemsters ze zelf kunnen oefenen op een fleurige dildo die ze daarna ook mogen houden.

Het team van Pik business heeft een opleiding gevolgd voor seks coaching waarmee ze vrouwen kunnen helpen hun eigen seksualiteit te ontdekken en brengt dat weer over aan haar consulenten. Het is daardoor niet enkel een feestje waar je producten kunt kopen, maar waar je echt nuttige tips en ervaringen kunt opdoen.

Je kunt deze party’s dus zien als een Ladies night home party 2.0, een vernieuwend homeparty concept, de ultieme erotische thuiswinkel ervaring voor vriendinnen.

Willie in je woonkamer
Dankzij de samenwerking met Pik Business is er vanaf de start een vrijwel volledige dekking binnen Nederland en België.

Willie gaat dus naar de woonkamers van vrouwen maar de ambitie is er ook om op korte termijn feesten voor de LHBTQ+ groep te gaan ontwikkelen.

Willie lanceert Wilnie.nl: geslaagde 1-aprilgrap

Het had een gat in de markt kunnen zijn: Wilnie.nl, een platform waarop Willie niet-goedgekeurde retouren alsnog kan verkopen en waarop klanten hun toys kunnen aanbieden die ze zelf niet meer willen. En om de hygiëne te waarborgen, sturen we met elke bestelling een toycleaner mee… De een vond het een mooi, duurzaam initiatief, de ander iets minder, ‘maar ieder zijn ding’. Maar veruit de meesten waren scherp op de lanceringsdatum en konden er vooral om lachen. Gelukkig maar, want de lanceringsdatum was (inderdaad) 1 april.

Ontmaskerd, maar opgevallen
Hoewel meer mensen erin trapten dan we dachten (sorry, lieve volgers in de dm’s van onze collega’s!), was het voor de media een overduidelijke grap. Radio BNR leek ‘m zelfs een beetje flauw te vinden. Maar ontmaskerd of niet, voor ons is het geslaagd. De reacties van volgers, bekenden én media bewijzen namelijk nog maar eens dat je niet in een grap hoeft te trappen om ‘m leuk te vinden. Als je mondhoeken er maar van omhoog gaan!

Dat was onder meer het geval bij Qmusic en Twinkle, waar vooral de naam punten scoorde, en bij Veronica’s Ook Goedemorgen, waar ze smakelijk konden lachen om het (toch iets minder smakelijke) concept. Ook op o.a. RTL, LINDA., en De Stentor kreeg Wilnie.nl een eervol plekje tussen de leukste 1-aprilgrappen.

En minstens zo belangrijk: we hebben zelf misschien nog wel de meeste lol gehad. Dus terwijl jullie druk zijn met paaseitjes zoeken (heb je die van ons al gevonden?), broeden wij alvast op een nieuw concept.

Willie.nl biedt Live Shopping aan tijdens Singles Day

Erotiekshop Willie.nl haakt tijdens Singles Day in op de ‘Live Shopping’ trend die op dit moment in China zeer populair is. Deze manier van winkelen is daar goed voor een omzet van 150 miljard euro per jaar. Tijdens een live shopping event kan een grote groep deelnemers via een interactieve sessie alles te weten komen over bepaalde producten, waarna deze direct met een exclusieve, eenmalige korting kunnen worden aangeschaft.

Op 11 november om 20 uur zal Willie.nl het eerste live shopping event uitzenden via Instagram. Voor het event heeft Willie een samenwerking met Jamy Joy Sens, een bekende vlogger en journalist die regelmatig is te zien in het YouTube kanaal Pleasure Academy. Jamy Joy zal op interactieve wijze enkele populaire seksspeeltjes voor singles bespreken. Door het interactieve element worden de kijkers geïnspireerd hoe ze een bepaald product kunnen gebruiken en hoe een product werkt. Na afloop krijgen de deelnemers een exclusieve link waarmee de kijkers de mogelijkheid hebben om het product via Willie.nl te bestellen.

‘We hebben speciaal gekozen voor Singles Day om Live Shopping te introduceren. De singles behoren tot een doelgroep die makkelijk dit soort nieuwe concepten adopteert” geeft Jacqueline Albers van Willie.nl aan. Speciaal voor Singles Day zullen tijdens de live shopping enkele speeltjes worden besproken die met name vaak door singles worden gebruikt.

Wanneer het live shopping event aanslaat zal Willie.nl vaker zulke events organiseren. Daarnaast lanceert Willie.nl binnenkort een online versie van de traditionele homeparties op toyparty.nl

Start: Woensdag 11 november om 20:00 uur

Kanaal: https://www.instagram.com/willie.nl/

Presentatie: Jamy Joy

Duur: 20 min

Aandacht voor erotiek bij Shopping Awards 2020

Op 17 september hebben vakjury en stemmend publiek Willie.nl beloond met een zilveren Shopping Award in de categorie 'Persoonlijke Verzorging’; de eerste keer dat een erotische webwinkel in de prijzen valt. Na meerdere nominaties is het dit jaar dubbel feest voor Willie.nl: een podiumplek bij de Shopping Awards én het 10-jarig jubileum.

Jacqueline Albers van Willie.nl was uiteraard blij met de waardering en denkt dat Corona daar indirect een bijdrage aan geleverd zou kunnen hebben; in het tweede kwartaal is de verkoop van erotische spelletjes en seksspeeltjes die samen met de partner gebruikt kunnen worden met maar liefst 120% gestegen. “Toen de lockdown werd afgekondigd zagen wij meteen een toename in de bestellingen, en interessant genoeg vooral bij de toys die je samen gebruikt. Terwijl op straat 1,5m afstand werd aangehouden, werd de afstand in de slaapkamer blijkbaar kleiner. Je hoorde destijds vaak mensen klagen over hoe zwaar het was om opeens 24 uur per dag overgeleverd te zijn aan je partner, maar de bestellingen bij Willie.nl vertelden een veel vrolijker verhaal.”, aldus Jacqueline Albers van Willie.nl

Albers is niet alleen blij voor Willie.nl, maar ook met de algemene waardering voor een erotische webwinkel. “Aan de enorme vraag naar dit soort producten zie je dat het inmiddels de gewoonste zaak van de wereld om je leven te verrijken met wat erotisch speelgoed, dat speelt natuurlijk niet pas sinds de lockdown” legt Albers uit. “En qua professionaliteit en klantvriendelijkheid doen we dan ook niet onder voor andere grote, gerenommeerde bedrijven. Al vanaf de oprichting, 10 jaar geleden, heeft Willie.nl service en klantgerichtheid hoog in het vaandel en het is mooi dat we daar nu een concreet bewijs van op de schoorsteenmantel kunnen zetten.”

Een Shopping Award blijkt voor Albers vooral inspiratie om het nóg beter te doen en de service nog meer toe te snijden op de consument. “Klantenservice is in onze branche heel persoonlijk – vanaf dag één hebben we geïnvesteerd in de relatie met onze klanten. Daarom zijn veel van onze klanten ook zo loyaal. Je hebt met je nieuwe Womanizer toch een andere band dan met je nieuwe broodrooster of bladblazer. Enerzijds waarderen klanten onze persoonlijke benadering, maar we horen ook vaak dat men onze relativerende toon, met een vleugje humor, kan waarderen. Kleine dingetjes, zoals bijvoorbeeld onze bezorgoptie ‘niet bij de buren bezorgen’. Die was tijdens de lockdown trouwens onverminderd populair, ondanks dat de meeste mensen natuurlijk gewoon thuis waren en hun pakket zelf in ontvangst konden nemen,” vertelt Albers.

Willie is onderdeel van het Haagse bedrijf CLS Healthcare en wil met haar producten een bijdrage leveren aan de gezondheid en het geestelijk welzijn van consumenten. Dit jaar viert Willie.nl haar 10-jarig jubileum.

Seksleven bloeit op dankzij lockdown

In het tweede kwartaal is de verkoop van erotische spelletjes en seksspeeltjes die samen met de partner gebruikt kunnen worden met maar liefst 120% gestegen. Dat blijkt uit cijfers van erotiekshop Willie.nl. De verkoop van condooms en SOA testen zijn in dezelfde periode daarentegen gedaald.

"Toen de lockdown werd afgekondigd zagen wij meteen een toename in de bestellingen, en interessant genoeg vooral bij de toys die je samen gebruikt. Je hoorde destijds vaak mensen klagen over hoe zwaar het was om opeens 24 uur per dag overgeleverd te zijn aan je partner, maar de bestellingen bij Willie.nl vertelden een veel vrolijker verhaal.", aldus Jacqueline Albers van Willie.nl Het is nog niet duidelijk of Corona ook voor een baby boom heeft gezorgd, maar het heeft in ieder geval een flinke impuls gegeven aan het seksleven van veel mensen. “We hebben veel nieuwe klanten gekregen die nog niet eerder een toy hadden gekocht en tijdens Corona Willie.nl wisten te vinden. Terwijl op straat 1,5m afstand werd aangehouden, werd de afstand tussen mensen in hun slaapkamer juist veel kleiner. De erotische spelletjes waarbij je elkaar beter leert kennen, waren niet aan te slepen.” zegt Albers.
Doordat Tinder ook op een laag pitje stond tijdens de lockdown, waren er duidelijk minder condooms en SOA testen nodig. De afname van one-night stands zorgde in de single doelgroep echter wel voor een flinke toename in de verkoop van seksspeeltjes die met name alleen gebruikt worden, zoals clitoris stimulerende vibrators (Satisfyers) bij de vrouwen en masturbators (Fleshlights) bij de mannen.

Shopping Award
De grote waardering van klanten tijdens die intense periode (knipoog) is vertaald naar een award. Op 17 september vonden in Noordwijk aan Zee de Shopping Awards 2020 plaats en is Willie.nl beloond met een zilveren Shopping Award in de categorie 'Persoonlijke Verzorging'. "Klanten waarderen ons al veel langer hoor, dat is niet pas vanaf de Lockdown," zegt Albers. "Al vanaf de oprichting, 10 jaar geleden, heeft Willie.nl service en klantgerichtheid hoog in het vaandel en het is mooi dat we daar nu een concreet bewijs van op de schoorsteenmantel kunnen zetten." Een Shopping Award blijkt voor Albers vooral inspiratie om het nóg beter te doen. "Klantenservice is in onze branche heel persoonlijk - vanaf dag één hebben we geïnvesteerd in de relatie met onze klanten. Daarom zijn veel van onze klanten ook zo loyaal. Je hebt met je nieuwe Womanizer toch een andere band dan met je nieuwe broodrooster of bladblazer. We horen vaak dat men onze toon, met een vleugje humor, kan waarderen. Kleine dingetjes, zoals bijvoorbeeld onze bezorgoptie ‘niet bij de buren bezorgen’. Die was tijdens de lockdown trouwens onverminderd populair, ondanks dat de meeste mensen natuurlijk gewoon thuis waren en hun pakket zelf in ontvangst konden nemen," vertelt Albers.

 

Erotische webwinkel Willie.nl en het Duitse Womanizer geven orgasme garantie

Op donderdag 26 september 2019 organiseerden Erotische webwinkel Willie.nl en sekspeeltjes fabrikant Womanizer uit Berlijn een exclusief pers event in ‘The Panther Room’ bij Restaurant Mama Kelly in Amsterdam. Dit exclusieve event werd gepresenteerd door Heleen van Royen.

Tijdens dit event, waar alleen pers aanwezig was, wilden Willie.nl en Womanizer aandacht vragen voor het vrouwelijk orgasme. Heleen van Royen bracht een keynote presentatie over haar ervaringen en visie omtrent de seksualiteit van de vrouw en het vrouwelijk orgasme. Heleen is van mening dat vrouwen geëmancipeerder kunnen worden in bed en net als een man hun seksuele behoeftes duidelijker moeten maken en hun orgasme meer moeten leren opeisen.

Ook werd tijdens het event het startsein gegeven voor de gezamenlijke landelijke tv campagne van Willie.nl en Womanizer ‘100% Orgasme Garantie’ op 30-9-19.

Orgasme Garantie Campagne

Gedurende een maand, van 26 september tot 26 oktober, ontvangt men exclusief op Willie.nl bij aankoop van een Womanizer Premium 100% Orgasme Garantie. Dus niet goed, geld terug.

‘Op deze manier willen we vrouwen over de streep trekken om een Womanizer uit te proberen. Vrouwen hebben soms geen idee welke product echt goed is en wat ze precies willen. Willie.nl en Womanizer willen daar graag bij helpen. Wij zijn van mening dat dit een van de beste en meest vrouwvriendelijke seksspeeltje is van dit moment. ’ aldus Jacqueline, oprichter van erotische webwinkel Willie.nl. ‘Lukt het niet om een orgasme te krijgen met de Womanizer?, dan kun je terugvallen op de Orgasme Garantie en ontvang je het aankoopbedrag terug’.

Aanleiding

Willie.nl doet ook veel onderzoek en heeft veel data over bijvoorbeeld naar de seksuele behoeftes van de vrouw. Zo weten we dat er nog veel vrouwen zijn die:

  • Het moeilijk vinden een orgasme te bereiken
  • niet weten hoe het een orgasme voelt
  • niet weten hoe ze op een fijne manier kunnen masturberen
  • niet klaarkomen tijdens de seks met hun partner

Door de samenwerking aan te gaan met de producent Womanizer, willen we de seksuele bewustwording van de vrouw vergoten en is de ‘100% Orgasme’ campagne gestart.

Tijdens deze campagne kunnen vrouwen de Womanizer Premium bestellen en beleven met een ‘niet goed, geld terug’ garantie van een maand. Deze actie is exclusief bij Willie.nl.

Met deze campagne willen we iedere vrouw de kans geven om een orgasme te ervaren.

Op Willie.nl zijn speciale informatie pagina’s beschikbaar om meer aandacht te vragen voor het vrouwelijk orgasme

Willie.nl/vrouwelijk-orgasme

Willie.nl/orgasme-garantie

#willienl #womanizerglobal #debesteinbed #vrouwelijkorgasme #orgasmegarantie #HeleenvanRoyen

Erotische webwinkel Willie.nl organiseert samen met het Womanizer een exclusief Pers diner om meer aandacht te vragen van het vrouwelijk Orgasme

Op donderdag 26-9-2019 organiseren Erotische webwinkel Willie.nl en sekspeeltjes fabrikant Womanizer uit Berlijn Duitsland o.a. bekend van het razend populaire seksspeeltje de Womanizer een exclusief pers event. Dit exclusieve event, gepresenteerd door Heleen van Royen, zal plaatsvinden in ‘The Panther Room’ bij Restaurant Mama Kelly in Amsterdam. Tijdens dit event, waar alleen pers aanwezig zal zijn, willen Willie.nl en Womanizer aandacht vragen voor het vrouwelijk orgasme.

Heleen van Royen zal een key note presentatie geven over haar ervaringen en visie omtrent de seksualiteit van de vrouw en het vrouwelijk orgasme. Heleen is van menig dat vrouwen geëmancipeerder kunnen worden in bed, en net als een man hun seksuele behoeftes duidelijker moeten maken. Ook wordt tijdens het event het startsein gegeven voor de gezamenlijke landelijke tv campagne van Willie.nl en Womanizer ‘100% Orgasme Garantie’.

Orgasme Garantie Campagne

Gedurende een maand, van 26-9-2019 tot 26-10-2019, ontvangt men exclusief op Willie.nl bij aankoop van een Womanizer Premium 100% Orgasme Garantie. De Womanizer is voorzien van de gepatenteerde ‘Pleasure Air technologie’, die zorgt voor de unieke sensatie bij de vrouwen. Dus niet goed na het uitproberen van de Womanizer? Je ontvangt het aankoop bedrag terug. ‘Op deze manier willen we vrouwen over de streep trekken om een Womanizer uit te proberen. Vrouwen hebben soms geen idee welke product echt goed is en wat ze precies willen. Willie.nl en Womanizer willen daar graag bij helpen. Wij zijn van mening dat dit een van de beste en meest vrouwvriendelijke seksspeeltje is van dit moment. ’ aldus Jacqueline, oprichter van erotische webwinkel Willie.nl.

Aanleiding

Willie.nl doet ook veel onderzoek en heeft veel data over bijvoorbeeld naar de seksuele behoeftes van de vrouw. Zo weten we dat er nog veel vrouwen zijn die:

  • Het moeilijk vinden een orgasme te bereiken
  • niet weten hoe het een orgasme voelt
  • niet weten hoe ze op een fijne manier kunnen masturberen
  • niet klaarkomen tijdens de seks met hun partner

Door de samenwerking aan te gaan met de producent Womanizer, willen we de seksuele bewustwording van de vrouw vergoten en is de ‘100% Orgasme’ campagne gestart. Tijdens deze campagne kunnen vrouwen de Womanizer Premium bestellen en beleven met een ‘niet goed, geld terug’ garantie van een maand. Deze actie is exclusief bij Willie.nl. Met deze campagne willen we iedere vrouw de kans geven om een orgasme te ervaren.

Op Willie.nl zijn speciale informatie pagina’s beschikbaar om meer aandacht te vragen voor het vrouwelijk orgasme

Willie.nl/vrouwelijk-orgasme

Willie.nl/orgasme-garantie

#willienl #womanizerglobal #debesteinbed #vrouwelijkorgasme #orgasmegarantie #HeleenvanRoyen