Ontdekken

Klaarkomen zonder aanraking? 7x Tips voor Handsfree masturberen

Masturberen is voor zowel vrouwen als mannen een optimale gelegenheid om even helemaal tot jezelf te “komen”. Er zijn dan ook vele verschillende masturbatietechnieken. Bij nagenoeg alle masturbatietechnieken worden de handen gebruikt. We beschouwen masturberen dan ook vaak als een fysieke handeling. Maar met mindfulness kun je leren om je geest te gebruiken om te fantaseren. Op die manier kan je zelfs klaarkomen zonder aanraking! Met onderstaande tips is het klaarkomen zonder aanraking voor jou binnenkort ook wel mogelijk.

Tip #1: Voel je comfortabel

De belangrijkste voorwaarde voor het klaarkomen zonder aanraking is dat je helemaal ontspannen bent. Het is dan ook belangrijk dat je je in een ruimte begeeft waar je je helemaal comfortabel in voelt. Voor de hand liggend is de slaapkamer, maar het natuurlijk ook een andere ruimte zijn. Welke ruimte je ook kiest, zorg ervoor dat je deze ruimte helemaal inricht zodat je helemaal ‘zen’ bent en optimaal kunt relaxen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het aansteken van kaarsjes of het opzetten van een rustgevend muziekje.

Tip #2: Voeg een extra stimulatie toe

Ondanks dat je jezelf niet stimuleert met de handen, kan je alsnog andere stimulatievormen toevoegen om klaar te komen zonder aanraking. Het hoeft natuurlijk niet, maar dit kan het wel vergemakkelijken als je het voor het eerst probeert. Het meest voor de hand liggende hierbij is het tonen van pornografische beelden. Maar je kunt er ook voor kiezen om muziek aan te zetten met lage tonen. Deze tonen hebben een trillend effect, wat een opwindende werking heeft. Maar ook het kijken van erotische meditatie filmpjes of het lezen van erotische verhalen, op bijvoorbeeld Shespot, kan zorgen voor een extra stimulans.

Tip #3: Let op je ademhaling

Een ander belangrijk onderdeel van het klaarkomen zonder aanraken is het onder controle hebben van je ademhaling. Adem diep in en uit zodat je helemaal tot rust- en in je eigen lichaam komt. Zo zorg je ervoor dat je je afsluit van je omgeving en je je volledig kunt concentreren op het handsfree masturberen. Als je voor een extra stimulatie hebt gekozen (zie tip 2), kan je ook meegaan met deze geluiden. Bijvoorbeeld met de ademhaling van de porno acteur of actrice. Maar ook bij een meditatie video, op de stem van degene die het heeft in gesproken.

Tip #4: Focus verleggen naar het perineum

Als je je ademhaling onder controle hebt en het gaat helemaal vloeiend en vanzelf, kan je je focus verlegen naar het perineum. Het perineum zit bij de mannen tussen de anus en de balzak. Bij vrouwen bevindt deze spier zich tussen de vagina en de anus. Deze spieren kun je aanspannen, waarbij je deze aanspanning afwisselt met die van de anus en vagina/penis. Door deze spieren apart van elkaar te bewegen, komt seksuele energie vrij.

Vrouwen kunnen de bekkenbodemspier trainen met speciale balletjes met daarin gewichtjes. Door deze balletjes te gebruiken train je de bekkenbodemspieren en wordt het eenvoudiger om de drie spieren los van elkaar te gebruiken. Op deze manier heb je meer controle over hoe en wanneer je de seksuele energie door je lichaam kunt sturen.

Tip #5: Gebruik je fantasie

Bij tip 5 is het tijd om je fantasie te gebruiken. Fantaseer over iets waarvan jij heel erg opgewonden wordt en waarbij je een hoogtepunt kunt gebruiken. Er kunnen hierbij heel veel verschillende beelden of fantasieën bij je naar voren komen. Maar het is belangrijk dat je je focust op een specifieke handeling die heel erg speciaal vindt. Als je, zoals genoemd bij tip 2, gebruik maakt van een extra stimulans, is het belangrijk dat je een bepaalde handeling hieruit pikt. Waar jij het meest opgewonden van wordt. Stel jezelf hierbij voor dat jij in de situatie zit. Vergeet hierbij niet je ademhaling in de gaten te houden en de blijven focussen op je perineum.

Tip #6: Wordt ritmisch

Bij deze stap is het belangrijk dat je ritmisch wordt. Wanneer je bepaalde spanningen en trillingen in je lichaam voelt, is herhaling de key. Blijf dus je fantasie herhalen en je ademhaling op hetzelfde tempo ook. Gebruik je bekkenbodemspier in combinatie met je ademhaling en probeer hierbij het zelfde ritme aan te houden. Dus wanneer je inademt, span je het perineum en de omliggende spieren aan. Adem je weer uit, ontspan je de spieren weer. Door dit ritme vast te houden en het te blijven herhalen, zul je merken dat je vanzelf tot het handsfree hoogtepunt komt.

Tip #7: Blijven oefenen

Zoals je bij alle tips hebt kunnen lezen, kan het wel eens heel veel tegelijkertijd zijn. Het is dan ook een manier van klaarkomen die veel oefening vergt. Maar je weet wat ze zeggen; oefening baart kunst. Als je denkt alle tips onder de knie te hebben, kan je proberen ze met elkaar te combineren. Wees dan ook niet gefrustreerd als het niet in een keer lukt, want uiteindelijk kom je er wel. Probeer in het begin de tips los van elkaar uit.

Hopelijk heb je wat aan bovenstaande tips en kan jij binnenkort klaarkomen zonder aanraking. Mocht je nou denken dit is echt niets voor mij, dan zijn er natuurlijk ook andere manieren om handsfree te masturberen. Zo kan je bijvoorbeeld de douchekop precies zo kunnen zetten dat het voor jou lekker aanvoelt. Op deze manier kan je jezelf ook stimuleren zonder je handen te gebruiken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *